Διατροφή & υγεία

5 τροφές που κάνουν καλό στο στομάχι σας

Υπάρχουν τρόφιμα που προκαλούν δυσάρεστες αντιδράσεις στο στομάχι, όπως φούσκωμα, γαστρεντερικές παθήσεις, και κράμπες. Μπορείτε να αποφύγετε τις ανεπιθύμητες αυτές καταστάσεις συμπεριλαμβάνοντας στην καθημερινή σας διατροφή τροφές που αγαπάει το στομάχι σας όπως οι ακόλουθες:

  1. Αβοκάντο: Το αβοκάντο έχει πολύ υψηλή περιεκτικότητα σε κάλιο και φυτικές ίνες με αποτέλεσμα να βοηθάει στην καλή λειτουργία του πεπτικού συστήματος.
  2. Ρύζι: Το ρύζι μπορεί να σας ανακουφίσει σε περιόδους που νιώθετε το στομάχι σας να παρουσιάζει διαταραχές. Επίσης ηρεμεί το πεπτικό σύστημα και βοηθάει στην μείωση της διάρροιας.
  3. Μήλο: Το μήλο είναι ένα φρούτο πλούσιο σε αδιάλυτες ίνες, πηκτίνη και ένζυμα που βοηθούν το σώμα να απελευθερώσει συγκεκριμένα μόρια των τροφίμων που μπορεί να προκαλέσουν ερεθισμό στο στομάχι σας. Επίσης βοηθάει και αυτό στα συμπτώματα της διάρροιας.
  4. Μπανάνα: Η μπανάνα είναι ένα πολύ εύπεπτο φρούτο, πλούσιο σε ενέργεια χωρίς να προκαλεί δυσπεψία. Αντίθετα μπορεί να σας βοηθήσει σε περιόδους που νιώθετε στομαχόπονους.
  5. Πίτουρο βρώμης: Το πίτουρο βρώμης είναι πλούσια πηγή διαλυτών και αδιάλυτων φυτικών ινών τις οποίες χρειάζεστε για την καλή υγεία του πεπτικού συστήματος του οργανισμού.

Βρείτε μας: 

Facebook

Instagram

Youtube

Pinterest

Γιώργος Αντάσουρας

Ο Γιώργος έχει γεννηθεί στα Χανιά όπου και κατοικεί με τη σύζυγο και τα 2 παιδιά του. Σπούδασε στο τμήμα Διατροφής & Διαιτολογίας του Ανώτατου Τεχνολογικού Εκπαιδευτικού Ιδρύματος Κρήτης. Έχοντας αποκτήσει πολύπλευρη εργασιακή εμπειρία, από το 2010 έως και σήμερα λειτουργεί την δική του ανεξάρτητη Διαιτολογική Μονάδα με έδρα τα Χανιά εισάγοντας ένα νέο τρόπο διατροφής αλλά και αντιμετώπισης της παχυσαρκίας με ειδικό τμήμα Συμβουλευτικής αλλά και με εξειδικευμένο εξοπλισμό καταπολεμώντας το τοπικό λίπος. Το πελατολόγιο του καλύπτει όλη τη γκάμα ασθενειών και παθήσεων, που συσχετίζονται με τη διατροφή, την παιδική διατροφή, καθώς και τις ομάδες (π.χ. εγκύους, αθλητές) που έχουν ιδιαίτερες διατροφικές ανάγκες.

Σχετικές συνταγές

Διάφορες συνταγές