Διατροφή & υγεία

Διατροφή κατά την περίοδο των Χριστουγέννων

Διατροφή κατά την περίοδο των Χριστουγέννων

Τα Χριστούγεννα έφτασαν και πολλοί από εμάς ανησυχούν περισσότερο απ’ όσο χαίρονται… Κι αυτό γιατί οι μέρες που ακολουθούν είναι γεμάτες διατροφικούς πειρασμούς.

Η πρόσληψη βάρους κατά την περίοδο των εορτών  πηγάζει από τη λανθασμένη νοοτροπία που μας διέπει: “Χριστούγεννα είναι, ας φάμε όσο πιο πολύ μπορούμε και θέλουμε, γιατί μετά πότε θα ξαναφάμε;”.

Τέτοιου είδους διατροφικές υπερβολές μπορούν να οδηγήσουν σε υπερκατανάλωση φαγητού, ποτού και γλυκού, προκαλώντας απότομη αύξηση βάρους.  Κανένα φαγητό και κανένα γλυκό δεν θα πρέπει να θεωρηθεί απαγορευμένο, αρκεί να καταναλώνεται στην ποσότητα και με τη συχνότητα που πρέπει βάση τα όρια που έχουμε ορίσει ως ισορροπημένη διατροφή.

Παρακάτω σας παραθέτουμε 3 tips που θα σας βοηθήσουν να παραμείνετε στα πλαίσια μία ισορροπημένης διατροφής.

Tip 1. Προσαρμόστε το βάρος σας στα νέα δεδομένα:

Προσπαθήστε  να αναθεωρήσετε τους στόχους που έχετε θέση για την περίοδο των εορτών. Μην γίνεστε επικριτικοί και αυστηροί με τον εαυτό σας, οι πειρασμοί είναι πολύ οπότε το να διατηρήσετε το βάρος σας, την συγκεκριμένη περίοδο είναι επιτυχία!

Tip 2. Ορίστε μερικά ερωτήματα που θα σας βοηθήσουν να μην παρεκκλίνετε από τον στόχο σας.

  1. Τι θεωρείτε επιτυχία σε σχέση με το βάρος σας σε αυτές τις γιορτές;
  2. Τι θα μπορούσατε να παραλείψετε από τις λιχουδιές τις ημέρες των Χριστουγέννων;
  3. Τι είναι αυτό που πραγματικά θέλετε να απολαύσετε τις ημέρες των Χριστουγέννων;

Tip 3. Κινηθείτε όσο περισσότερο μπορείτε.

Το πρόγραμμα άσκησης… δεν βρίσκεται σε διακοπές. Εσείς βρίσκεστε! Ακόμα και αν δεν κινήστε όσο θα έπρεπε, μπορείτε παρόλα αυτά να κάνετε την κίνηση προτεραιότητα στην καθημερινότητα σας. Να έχετε στόχο να ασκείστε για τουλάχιστον μισή ώρα τις περισσότερες ημέρες, περπατώντας στην περιοχή σας, ανεβαίνοντας γρήγορα τα σκαλιά ή κάνοντας ποδήλατο. Έτσι μπορείτε να κάψετε αυτές τις παραπάνω θερμίδες που ίσως προσλάβετε κατά την διάρκεια των εορτών.

Τι θα πρέπει να θυμάστε:

Όλοι έχουν δικαίωμα στην χαλάρωση, το να δοκιμάσετε απ΄όλα, ακόμη και από αυτά που ίσως δεν τα έχετε πραγματικά ανάγκη δεν θα σας κάνουν να ξεφύγετε απόλυτα από τον στόχο σας, εφόσον περιορίσετε την ποσότητα αλλά και την συχνότητα κατανάλωσης τους.

Καλά Χριστούγεννα με ψυχική και σωματική υγεία!!!

Βρείτε μας: 

Facebook

Instagram

Youtube

Pinterest

Γιώργος Αντάσουρας

Ο Γιώργος έχει γεννηθεί στα Χανιά όπου και κατοικεί με τη σύζυγο και τα 2 παιδιά του. Σπούδασε στο τμήμα Διατροφής & Διαιτολογίας του Ανώτατου Τεχνολογικού Εκπαιδευτικού Ιδρύματος Κρήτης. Έχοντας αποκτήσει πολύπλευρη εργασιακή εμπειρία, από το 2010 έως και σήμερα λειτουργεί την δική του ανεξάρτητη Διαιτολογική Μονάδα με έδρα τα Χανιά εισάγοντας ένα νέο τρόπο διατροφής αλλά και αντιμετώπισης της παχυσαρκίας με ειδικό τμήμα Συμβουλευτικής αλλά και με εξειδικευμένο εξοπλισμό καταπολεμώντας το τοπικό λίπος. Το πελατολόγιο του καλύπτει όλη τη γκάμα ασθενειών και παθήσεων, που συσχετίζονται με τη διατροφή, την παιδική διατροφή, καθώς και τις ομάδες (π.χ. εγκύους, αθλητές) που έχουν ιδιαίτερες διατροφικές ανάγκες.

Necessary

Απαραιτητα cookies ώστε να λειτουργεί κατάλληλα η ιστοσελίδα μας.

PHPSESSID,gdpr

Advertising

Τα χρησιμοποιουμέ ώστε να σας προωθήσουμε διαφημιστικό υλικό που να ταιριάζει στην προτιμήσεις σας.

DSID,IDE,__gads,session_depth,test_cookie,ck1,rlas3rt1-z,drtn1269450465,1P_JAR

Analytics

Χρησιμοποιούμε αυτά τα cookies ώστε να μπορέσουμε να παρακολουθήσουμε την πορεία σας στην ιστοσελίδα μας και να βελτιώσουμε την εμπειρία σας.

_ga,_gat,_gid

Other

Χρησιμοποιώντας αυτά τα cookies μπορούμε να προσφέρουμε επιπλέον υπηρεσίες όπως youtube και αλλές.

GPS,PREF,VISITOR_INFO1_LIVE,YSC,di2,loc,ouid,uid,uvc,vc,mus,__atuvc,__atuvs

Μετάβαση στο περιεχόμενο