Γλυκά

Γλυκό ψυγείου στο πεντάλεπτο!

Γλυκό ψυγείου στο πεντάλεπτο!

Δροσερό και ελαφρύ, ιδανικό ως επιδόρπιο!

Θα συμπλήρωνα στον τίτλο το πιασάρικο με «5 υλικά» γιατί τόσα είναι, αλλά έχω βαρεθεί να το βλέπω σε τίτλους και υποσχέθηκα στον εαυτό μου να το χρησιμοποιώ σπάνια παρόλο που δελεάζει για κλικ… Μέχρι σε μαρμελάδες το έχω δει ως μεγάλη επινόηση λες και έχουν περισσότερα οι συνταγές για τις παλιές καλές σπιτικές μαρμελάδες… Φρούτο, ζάχαρη και άντε λίγες σταγόνες λεμονιού. Τι πρωτότυπο αλήθεια!

Γλυκό ψυγείου στο πεντάλεπτο!

Τέλος πάντων… Ό,τι θέλει ο καθένας μπορεί να λέει και ό,τι θέλει να δηλώνει κι αυτό βέβαια δεν αφορά μόνο τη γαστρονομία. Ας μην αρχίσω τις κακιούλες μου. Ας πάω στο γλυκό μου, που προέκυψε από εκκαθάριση ντουλαπιού επειδή δεν υπήρχε πρόβλεψη για μουσαφίρηδες ούτε προγραμματισμός για γλυκό την προηγούμενη Κυριακή και αυτοσχεδίασα με το βρισκούμενο…

Γλυκό ψυγείου στο πεντάλεπτο!

Ε δεν είναι και καμιά τρομερή επινόηση, αλλά προέκυψε νόστιμο, ελαφρύ, και το εκθίασαν όσοι το δοκίμασαν. Θεώρησα λοιπόν καλό να το προτείνω για την γιορτή της επόμενης Κυριακής, για τη γιορτή της Μητέρας. Ιδανικό για αρχάριες και αρχάριους περι της ζαχαροπλαστικής για να το προσφέρουν στις μαμάδες του. Αλλά κι εμείς οι πιο μεγάλες μαμάδες να κεράσουμε τα παιδιά μας, να γλυκαθούμε κι εμείς μια γιορτινή μέρα, χωρίς να βάλουμε στη μέση ταψιά, φούρνους, κατσαρόλες και λοιπά χρειασίδια!

Ένα μιξεράκι του χεριού θέλουμε μόνο και λίγα σαβαγιάρ για τη βάση του. Η κρέμα είναι απλή, ελαφριά και παρόλο που προέκυψε εξ ανάγκης επειδή μόνο αυτά τα υλικά υπήρχαν στο σπίτι (απομεινάρια από τις πασχαλινές προμήθειες…), θα δοκιμαστεί και με άλλες βάσεις. Μας άρεσε πολύ!

Παρατηρήσεις

  1. Εγώ έβαλα δυο δόσεις καφέ μηχανής σε ποσότητα lungo αλλά το ίδιο κατάλληλος είναι και ο στιγμιαίος καφές (0,5-1 κουταλάκι σε μια κούπα νερό).
  2. Εκ των υστέρων μετάνιωσα που δεν έβαλα ένα σφηνάκι λικέρ στον καφέ αφού έτσι κι αλλιώς ενήλικες θα έτρωγαν το γλυκό. Την επόμενη φορά…
  3. Θα είναι εξαιρετικό σερβιρισμένο και σε μπολάκια. Η κρέμα είναι αφράτη σαν μους.
  4. Αν θέλουμε να χρησιμοποιήσουμε όλο το γάλα, καλό είναι να βάλουμε 400-500ml κρέμα γάλακτος και να κάνουμε δυο στρώσεις στο γλυκό μας ή να διπλασιάσουμε τα μπισκότα και τις διαστέσεις του ταψιού. . Πάντως αν αυξήσουμε την ποσότητα του γάλακτος σε σχέση με την ποσότητα της κρέμας, θεωρώ πως θα γίνει πολύ γλυκό. Φυσικά, όλα είναι θέμα γούστου.

Βρείτε μας: 

Facebook

Instagram

Youtube

Pinterest

Βαγγελιώ Κασσαπάκη

Η Βαγγελιώ, δημιουργός, υπεύθυνη για το βασικό περιεχόμενο και "ψυχή" του site, είναι μαθηματικός, πτυχιούχος της Σχολής Ανθρωπιστικών Επιστημών του Ε.Α.Π. (Σπουδές στον Ευρωπαϊκό Πολιτισμό) με σεμινάρια και επιμορφώσεις στην "Κρητική Διατροφή" και καταρτισμένη στο πρόγραμμα "Γαστρονομικός Τουρισμός και Διεθνής Γαστρονομία" του Εθνικού Καποδιστριακού Πανεπιστημίου. Στην παρούσα φάση, είναι μεταπτυχιακή φοιτήτρια στο τμήμα "Λαϊκός πολιτισμός και Νεότερη Πολιτιστική Κληρονομιά" του ΕΑΠ. Μαγείρισσα με μεράκι και περιέργεια για τα παλιά και τα καινούρια εδέσματα, τα παλιά και τα καινούρια προϊόντα και υλικά που παράγει η Κρήτη αλλά και όλος ο κόσμος. Κυρίως και πάνω από όλα όπως λέει η ίδια, μητέρα και γιαγιά υπέροχων παιδιών και εγγονιών που ευτυχώς έχουν μάθει να εκτιμούν την καλή κουζίνα και τις σωστές πρώτες ύλες!

Σχετικές συνταγές

Διάφορες συνταγές

Necessary

Απαραιτητα cookies ώστε να λειτουργεί κατάλληλα η ιστοσελίδα μας.

PHPSESSID,gdpr

Advertising

Τα χρησιμοποιουμέ ώστε να σας προωθήσουμε διαφημιστικό υλικό που να ταιριάζει στην προτιμήσεις σας.

DSID,IDE,__gads,session_depth,test_cookie,ck1,rlas3rt1-z,drtn1269450465,1P_JAR

Analytics

Χρησιμοποιούμε αυτά τα cookies ώστε να μπορέσουμε να παρακολουθήσουμε την πορεία σας στην ιστοσελίδα μας και να βελτιώσουμε την εμπειρία σας.

_ga,_gat,_gid

Other

Χρησιμοποιώντας αυτά τα cookies μπορούμε να προσφέρουμε επιπλέον υπηρεσίες όπως youtube και αλλές.

GPS,PREF,VISITOR_INFO1_LIVE,YSC,di2,loc,ouid,uid,uvc,vc,mus,__atuvc,__atuvs

Μετάβαση στο περιεχόμενο